دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۱ - ۱۸:۵۲
۰ نفر

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کشور از جیره‌بندی آب در برخی شهرهای پنج استان و 10شهر کشور خبر داد.

به گزارش فارس، سیدمهدی ثمره هاشمی گفت: جیره‌بندی و کمبود آب در پنج استان مورد اشاره شامل برخی شهر های کرمان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان و بوشهر است. مدیرعامل آب و فاضلاب کشور درخصوص کیفیت آب تهران گفت: به جرأت می‌توان گفت آب تهران یکی از با کیفیت‌ترین آب‌های شرب کشور و خاورمیانه است. او در عین حال خاطرنشان کرد: هنوز یک یا دو درصد از مشکلات آب تهران برطرف نشده که البته این مشکلات مربوط به آبرسانی‌های خصوصی است.

خبر دیگر اینکه مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهر تهران گفت: 80درصد آب شرب تهران از منابع درجه یک است. محمد پرورش در گفت‌وگو با مهر مصرف سرانه آب تهرانی‌ها را دو برابر متوسط جهانی دانست و تأکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده با توجه به جمعیت و ارتفاع شهر تهران، معمولا تأمین آب برای تهرانی‌ها کار سختی است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران اظهار داشت: با این حال به هر روشی که باشد تأمین آب برای تهران را انجام می‌دهیم و جیره بندی آب در این شهر اتفاق نخواهد افتاد. پرورش تأکید کرد: برای تابستان امسال نیز برنامه‌ریزی‌ها صورت گرفته و به مردم ساکن در استان تهران وعده می‌دهیم که هیچ‌گونه مشکلی در بخش تأمین آب شرب به لحاظ کمی و کیفی نخواهیم داشت.

کد خبر 174401
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز